Φεστιβάλ Θεάτρου
Σήμερα 4 Μαΐου είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε στον 1ο διαγωνισμό Θεάτρου που έγινε στο Ωδείο Δράμας. Τα παιδιά της Δ τάξης του σχολείου μας με μεγάλη χαρά και ζωντάνια συμμετείχαν με το έργο...
2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αθανασίου Δράμας
Καλώς ήρθατε στην σελίδα του σχολείου μας
Σήμερα 4 Μαΐου είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε στον 1ο διαγωνισμό Θεάτρου που έγινε στο Ωδείο Δράμας. Τα παιδιά της Δ τάξης του σχολείου μας με μεγάλη χαρά και ζωντάνια συμμετείχαν με το έργο...