Ευχαριστίες προς Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Σχολείου μας για την οικονομική τους συνδρομή προκειμένου να γίνει η μετακίνηση των μαθητών της δ΄ τάξης του σχολείου στο φεστιβάλ θεάτρου “Ονειρόδραμα”. Επίσης σήμερα με...



