Εξωστρέφεια και συνεργασία με άλλα σχολεία
Την Πέμπτη 10 Απριλίου και στα πλαίσια της σύσφιξης των σχέσεων του Σχολείου μας με άλλα σχολεία επισκέφτηκαν κι δ-ε και στ τάξεις το 2ο Δημ. Σχ. Καλαμπακίου. Υποδέχτηκαν τα παιδιά μας με μεγάλη εγκαρδιότητα ο διευθυντής του, κ. Πατένταλης Κυριάκος κι οι δάσκαλοι του Σχολείου και αφού ξεναγηθήκαμε στους χώρους του σχολείου είδαμε και την υπέροχη έκθεση που είχαν στήσει σχετικά με την παράδοση του τόπου. Η έκθεση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος ενεργού πολίτη και της γνωριμίας με το παλιό και σύνδεσής του με το νέο. Ευχαριστούμε θερμά για την συνεργασία και την άψογη φιλοξενία!



