Ενεργός Πολίτης-Ανακυκλώνω και δημιουργώ καθαρό χωριό
Στα πλαίσια του ενεργού, ενημερωμένου αλλά και δραστήριου πολίτη, τα παιδιά όλων των τάξεων, σήμερα 21-5-2025 επισκέφτηκαν το γήπεδο ποδοσφαίρου όπου αφού καθάρισαν από τα σκουπίδια όλο τον χώρο, έπαιξαν ποδόσφαιρο και άλλα δρομικά παιχνίδια κι έφαγαν σε ένα καθαρό περιβάλλον το καθημερινό τους γεύμα. Με καθοδηγητές τους δασκάλους των τάξεων συμμετείχαν στον καθαρισμό του χώρου και χάρηκαν όλοι μαζί την όλη διαδικασία! Σύνθημα της σημερινής μας δράσης ήταν: “ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΑΡΟ ΧΩΡΙΟ ΕΠΙΒΙΩΝΩ!” Γιατί δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Στο τέλος τα σκουπίδια που συγκεντρώσαμε τα τοποθετήσαμε στους κάδους ανακύκλωσης του Σχολείου μας!











