Φεστιβάλ Θεάτρου

Σήμερα 4 Μαΐου είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε στον 1ο διαγωνισμό Θεάτρου που έγινε στο Ωδείο Δράμας. Τα παιδιά της Δ τάξης του σχολείου μας με μεγάλη χαρά και ζωντάνια συμμετείχαν με το έργο Μακρύμπεη Κοντόμπεη . Ευχαριστούμε θερμά την κ Μπλαγκου για την προετοιμασία κι επιλογή του έργου καθώς και τους δασκάλους τους τον κ Τοπαλίδη και την κ Πατελίδου. Τέτοιες συμμετοχές μόνο θετικές εμπειρίες δίνουν και μας κάνουν δραστήριους κι ενεργούς πολίτες!Συγχαρητηρια πολλά στα παιδιά μας για τη σκηνοθετική τους ζωντάνια και το χορό αλλά πάνω από όλα για τη συμμετοχή!!!

Ίσως σας ενδιαφέρουν…